مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 18:122022-03-09اقتصادي

تا سه سال دیگر 9 محصول ارج عرضه می شود 


به گفته مدیرعامل شرکت ارج، در ادامه برنامه ریزی ها برای این شرکت مقرر شده با خرید ماشین آلات به سمت تولید سی کی دی حرکت کنند و عمق ساخت داخل محصولات به 50 درصد برسد و همچنین تا سال 1402 خطوط تولید کامل خواهد شد و تا پایان سال 1403 تولیدات کامل این شرکت با 9 محصول به بازار عرضه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله طاهرنژاد - رییس هیئت مدیره کارخانه ارج - در مراسم احیای خط تولید لوازم خانگی ارج، با بیان اینکه راه ریشه کن کردن فقر مطلق از تولید می گذرد، اظهار کرد: تاکنون تمام دیون شرکت ارج از جمله دیون بانکی، شهرداری، کارگری غیره پرداخت شده است.

وی همچنین از دو مرحله افزایش سرمایه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، تا آخر اردیبهشت خط سوم کارخانه اضافه می شود و از همین ماه، پنج محصول شامل کولر آبی و گازی، یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی مونتاژ و روانه بازار خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت ارج، در ادامه برنامه ریزی ها برای این شرکت مقرر شده با خرید ماشین آلات به سمت تولید سی کی دی حرکت کنند و عمق ساخت داخل محصولات به 50 درصد برسد.

همچنین تا سال 1402 خطوط تولید کامل خواهد شد و تا پایان سال 1403 تولیدات کامل این شرکت با 9 محصول به بازار عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا سه سال دیگر 9 محصول ارج عرضه می شود 

تا سه سال دیگر 9 محصول ارج عرضه می شود